Tiedän, ettet halua luopua minusta. Tiedän sen, sillä tuttavammekin näkevät sen silmistäsi katsoessasi minua. Tiedän sen, sillä olet kertonut sen minulle, Silti minusta on jotenkin vaikea uskoa sitä, että joku voisi kiintyä minuun. Minäkään en haluaisi luopua sinusta, mutta minusta tuntuu, että sinulla olisi helpompi ilman minua. Ilman minua sekoittamassa elämääsi yhtään enempää, mitä se on sekaisin jo ilman minua. Vaikka emme halua luopua toisistamme, haluaisin luopua itsestäni. Selitin tänään sinulle whats appissa innoissan, että jokainen on oman elämänsä päähenkilö ja että jokaisen tärkein ihminen pitäisi olla hän itse. Jokaisen elämän supersankari on eläjä itse ja ihminen voi aika pajon päättää, millaiselle tielle lähtee elämänsä kanssa. Jälkikäteen innostumiseni kuulostaa omiin korviini typerältä, omat mielipiteeni tuntuvat vääriltä. Tuntuu, että eläisin kaksoiselämää. Sellaista, että iloisena olisin aivan erimieltä asioista, kuin surullisena. En edes usko, että olen  molemmat persoonat. Kun olen iloinen, en usko olleeni surullinen. Kun olen surullinen, en usko olleeni iloinen. Elän niin vahvasti sitä persoonaa, mikä on sillä hetkellä "päällä", etten voisi kuvitella, että hetken päästä olen jo aivan kuin eri ihminen.

  Tiedät, että olen miettinyt monena päivänä, että on kamalaa olla ensimäinen parisuhteesi, sillä saat aivan vääristyneen kuvan parisuhteista, sillä en ole sellainen, millainen minun pitäisi olla. Tiedät, että mielessäni olen päättänyt, että jätät minut. Pelkään sitä itsekin, aivan kuten sinäkin pelkää. En tiedä, kuin hulluna ja outona pidät minua mieleni takia. Siksi pelottaa kertoa, että iltaisin nukkumaan mennessä, sängyssä maatessani roikotan kättäni sängyn ulkopuolella ja toivon, että sänkyni alla olisi mörkö, joka veisi minut tästä maailmasta pois. Tiedän, että tekisit takiani mitä vaan. Tiedän, että haluaisit saada minut uskomaan, kuinka tärkeä olen ja mitä merkkaan sinulle. Hyvinä päivinä uskon sinua, mutta usko kariutuu samantien, kun minulle tulee huonompi vaihe. Olet varmasti huomannut sen.

Tämä on viesti sinulle, en tiedä edes, että tuletko lukemaan tätä, enkä odota vastausta. Mieti vielä kerran, aiotko tuhlata elämäsi minuun. Saisit parempia. Saisit kauniinpia ja ystävällisempiä. Saisit tervejärkisiäkin. Kiitos.